دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات32
حجم فایل124 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1تعریف یادگیری... 24

2-1-1تعریف سبک.... 26

2-1-2تعریف سبک شناختی... 27

2-1-3سبک های یادگیری از نظر کلب: 27

2-1-3-1سبك یادگیری واگرا 28

2-1-3-2سبك یادگیری جذب كننده 28

2-1-3-3سبك یادگیری همگرا 29

2-1-3-4سبك یادگیری انطباق یابنده 29

2-1-4-انواع سبك های شناختی... 30

2-1-4-1مقاومت در برابر انعطاف پذیری... 30

2-1-4-2متعارف بودن در برابر فردیت.... 30

2-1-4-3سبك های مفهوم سازی... 30

2-1-4-4سبك های بخش بخش سازی... 30

2-1-4-5واگرایی در مقابل همگرایی... 31

2-1-4-6جذب كننده در برابر انطباق یابنده 31

2-1-4-7پردازش كننده كلامی در برابر دیداری... 31

2-1-4-8سبك شناختی تكانشی در مقابل تاملی... 31

2-1-4-9سبك های پیچیدگی شناختی در برابر سادگی شناختی... 32

2-1-4-10سبك های شناختی وابسته به زمینه و مستقل از زمینه. 32

2-2تعریف اهمال کاری... 34

2-2-1انواع اهمال كاران و مراتب آن.. 36

2-2-2ویژگی های اهمال کار : 37

2-2-3آثار اهمال کاری : 37

2-2-4پیامدهای  اهمال کاری : 38

2-2-5بررسی علل اساسی اهمال کاری... 38

2-2-6آسیب های اهمال کاری مربوط به محیط... 39

2-2-7درمان اهمال کاری... 43

2-3تعریف رضامندی... 45

2-4پیشینه داخلی و خارجی پژوهش..... 47

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود



:: برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه سبک های شناختی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان ,
ن : شاهین
ت : شنبه 20 آبان 1396
   
ساخت وبلاگ جدید هتل هتل آزادی تهران هتل اسپیناس پالاس چت روم چت فارسی جای لینک شما
بستن تبلیغات [x]